A day well spent.. ❤❤❤ 
#bliss #bestoftoday #happydaysofThea

A day well spent.. ❤❤❤
#bliss #bestoftoday #happydaysofThea

Movie marathon all day errday just cuz we got stucked at the dorm. 😒😏 #MarioPh #dormcation

Movie marathon all day errday just cuz we got stucked at the dorm. 😒😏 #MarioPh #dormcation

My preeeeeecious!! Happy happy birthday! Parang kelan lang nung nagdebut ka ts, ngayon last year mo na sa pagiging teen! Waaaaa! 😱 I love you G! I hope that God will continue to shower you with all the beautiful blessings in life! You really are His GRACE to all of us! Continue to make us all proud, Conyo Gerl! Hahaha!! I love you from the bottom of my hypothalamus!

My preeeeeecious!! Happy happy birthday! Parang kelan lang nung nagdebut ka ts, ngayon last year mo na sa pagiging teen! Waaaaa! 😱 I love you G! I hope that God will continue to shower you with all the beautiful blessings in life! You really are His GRACE to all of us! Continue to make us all proud, Conyo Gerl! Hahaha!! I love you from the bottom of my hypothalamus!

90’s baby 😂👌🎶🎧 
#bestoftoday #happydaysofThea

90’s baby 😂👌🎶🎧
#bestoftoday #happydaysofThea

Missed you Ates!! 😍😂❤😍💕 #HERday #nofilter #selfie

Missed you Ates!! 😍😂❤😍💕 #HERday #nofilter #selfie

Going home is forgetting what diet means. Haha! Kain po tayo! 🍌🍫#BananaNutella #happytummy #happydaysofThea #bestoftoday #sundaysbest

Going home is forgetting what diet means. Haha! Kain po tayo! 🍌🍫#BananaNutella #happytummy #happydaysofThea #bestoftoday #sundaysbest

Diet pa more.. 🙏🙊💕 #bestoftoday #happydaysofThea #happytummy #foodporn  (at 8 Cuts Burger Blends)

Diet pa more.. 🙏🙊💕 #bestoftoday #happydaysofThea #happytummy #foodporn (at 8 Cuts Burger Blends)

For some reason I don’t know why this was deleted. Ugggh! But I’m reposting it anyway.. (kinda updated tho) Thank you my favorite Ates 
@ikimly @iamnovie  and my cousin @jedapoderado18 for tagging me to do this. I had so much fun while doing this. So here you go.. 


1. I am a daughter of a minister and I couldn’t be more thankful and proud. ☺ 


2. I love makeups!!! I started owning one at the age of 4. But I don’t really like applying one to myself.


3. My mom is my bestfriend.


4. I love going to the gym and I thank Ate @iamnovie and the rest of the #teamG for encouraging me to join them. 


5. But I love to eat tho.. Hahaha 

6. I used to watch WWE way back on my elem. and HS days. My favorites were Eddie Guerrero, Rey Misterio and John Cena (you can’t see me 👋)


7. I never had anyone to spend monthsary and anniversaries with. (if you know what I’m saying) 😏 


8. I am a little claustrophobic. 


9. I am leaving the teen-hood this coming December. Yayy!! 😂 


10. I highly dislike CATS. 😾 


11. I am paranoid. Well you can’t really blame me since we all know what’s happening to girls of my age these days. 


12. I have a brother who is so amazed by my stalking skills. 😂😂😂 


13. I am not really an adventurous person. I’m scared of heights. But I guess, when it comes to food, I’d definitely think twice.. Haha 


14. I’d love to see the Times Square, Santorini, Greece and the Eiffel Tower one day. 😍 


15. I love seeing interior designs. 


16. I have a circle of friends from HS (and even up to now) and they are called SuperFriends 💕 


17. I love dogs! But I get scared whenever I’m near them. 😂 


18. I like chocolates. I just don’t like chocolate- flavored drinks and the like.. 


19. My favorite hobby is watching makeup and baking tutorials on YouTube. 


20. I prefer staying at home all day rather than hanging out at the mall. 


I’m so sorry for doing this again. I don’t know what really went wrong. 😱 But I’m tagging (again) some of the people I want to know more about. Haha! Thanks for patiently reading 👋💕

For some reason I don’t know why this was deleted. Ugggh! But I’m reposting it anyway.. (kinda updated tho) Thank you my favorite Ates
@ikimly @iamnovie and my cousin @jedapoderado18 for tagging me to do this. I had so much fun while doing this. So here you go..


1. I am a daughter of a minister and I couldn’t be more thankful and proud. ☺


2. I love makeups!!! I started owning one at the age of 4. But I don’t really like applying one to myself.


3. My mom is my bestfriend.


4. I love going to the gym and I thank Ate @iamnovie and the rest of the #teamG for encouraging me to join them.


5. But I love to eat tho.. Hahaha

6. I used to watch WWE way back on my elem. and HS days. My favorites were Eddie Guerrero, Rey Misterio and John Cena (you can’t see me 👋)


7. I never had anyone to spend monthsary and anniversaries with. (if you know what I’m saying) 😏


8. I am a little claustrophobic.


9. I am leaving the teen-hood this coming December. Yayy!! 😂


10. I highly dislike CATS. 😾


11. I am paranoid. Well you can’t really blame me since we all know what’s happening to girls of my age these days.


12. I have a brother who is so amazed by my stalking skills. 😂😂😂


13. I am not really an adventurous person. I’m scared of heights. But I guess, when it comes to food, I’d definitely think twice.. Haha


14. I’d love to see the Times Square, Santorini, Greece and the Eiffel Tower one day. 😍


15. I love seeing interior designs.


16. I have a circle of friends from HS (and even up to now) and they are called SuperFriends 💕


17. I love dogs! But I get scared whenever I’m near them. 😂


18. I like chocolates. I just don’t like chocolate- flavored drinks and the like..


19. My favorite hobby is watching makeup and baking tutorials on YouTube.


20. I prefer staying at home all day rather than hanging out at the mall.


I’m so sorry for doing this again. I don’t know what really went wrong. 😱 But I’m tagging (again) some of the people I want to know more about. Haha! Thanks for patiently reading 👋💕

So I’ve been tagged by two of my favorite ates Ate @iamnovie and Ate @ikimly and also by @jedapoderado18. I had so much fun doing this! So here you go.. 😂 


1. I was born and raised inside the ministry and I couldn’t be more thankful and proud! 😊☺ 

2. I have a brother who is so amazed by my stalking skills. Hahaha 😂 


3. I love makeup!!! I started having one at the age of 4. But I don’t really like applying one to myself.


4. I prefer staying at home rather than going out with friends. 


5. My mom is my bestfriend. 


6. My favorite hobby is probably watching baking and makeup tutorials on YouTube. 


7. I love going to the gym and I thank Ate @iamnovie and the rest of the #teamG for encouraging me to join them. 😊☺ 


8. But I also love to eat tho.. Hahaha 😂😂😂 


9. I love chocolates but I am not really a fan of chocolate-flavored drinks and the like.. 


10. My favorite color is white. Sometimes pink. Sometimes nude and mint. Depends on my mood. Hahaha 


11. I love seeing interior designs. 


12. I am paranoid. Well, you can’t really blame me since we all know what’s happening to some girls of my age these days..


13. I am leaving the teen-hood this December 😱 


14. I am a little claustrophobic. 


15. I am sometimes so sensitive that I cry so easily.. 


16. I used to watch WWE way back on my elem. and HS days. Haha. My favorites were Eddie Guerrero, Rey Misterio and John Cena (You can’t see me 👋)


17. I always get the impression of being “masungit” all the time. And I DON’T KNOW WHY?!?? 


18. I have circle of friends way back from highschool (and even up to now) and they are called SuperFriends 💕 


19. I am not really an adventurous person. I’m actually scared of heights but when it comes to food, I’d definitely think twice. Hahaha 
👊 


20. I like dogs, but I’m just so scared of being near one. 😂😱😂 

Thank you for patiently reading 20 facts about me. I’ll tag some of my friends so I can also see yours! ☺😊💕😉

So I’ve been tagged by two of my favorite ates Ate @iamnovie and Ate @ikimly and also by @jedapoderado18. I had so much fun doing this! So here you go.. 😂


1. I was born and raised inside the ministry and I couldn’t be more thankful and proud! 😊☺

2. I have a brother who is so amazed by my stalking skills. Hahaha 😂


3. I love makeup!!! I started having one at the age of 4. But I don’t really like applying one to myself.


4. I prefer staying at home rather than going out with friends.


5. My mom is my bestfriend.


6. My favorite hobby is probably watching baking and makeup tutorials on YouTube.


7. I love going to the gym and I thank Ate @iamnovie and the rest of the #teamG for encouraging me to join them. 😊☺


8. But I also love to eat tho.. Hahaha 😂😂😂


9. I love chocolates but I am not really a fan of chocolate-flavored drinks and the like..


10. My favorite color is white. Sometimes pink. Sometimes nude and mint. Depends on my mood. Hahaha


11. I love seeing interior designs.


12. I am paranoid. Well, you can’t really blame me since we all know what’s happening to some girls of my age these days..


13. I am leaving the teen-hood this December 😱


14. I am a little claustrophobic.


15. I am sometimes so sensitive that I cry so easily..


16. I used to watch WWE way back on my elem. and HS days. Haha. My favorites were Eddie Guerrero, Rey Misterio and John Cena (You can’t see me 👋)


17. I always get the impression of being “masungit” all the time. And I DON’T KNOW WHY?!??


18. I have circle of friends way back from highschool (and even up to now) and they are called SuperFriends 💕


19. I am not really an adventurous person. I’m actually scared of heights but when it comes to food, I’d definitely think twice. Hahaha
👊


20. I like dogs, but I’m just so scared of being near one. 😂😱😂

Thank you for patiently reading 20 facts about me. I’ll tag some of my friends so I can also see yours! ☺😊💕😉

Always be thankful for what you have.. 💫💕 #quoteoftheday #instaword #blessed #Baguio

Always be thankful for what you have.. 💫💕 #quoteoftheday #instaword #blessed #Baguio